Pagalbos centras - DUK

 

Manomeskeres.lt komanda pasiruošusi Tau padėti!

Ar jau skaitei DUK? Jei vis tiek neradai atsakmo į savo klausimą, tada parašyk Mano Meškerės Komandai
Laiške būtinai nurodyk:
- Savo vartotojo vardą
- Kito vartotojo vardą arba nuorodą į jo profilį
- Prekės antraštę arba nuorodą į skelbimą.
Pažadame atsakyti į laišką ir padaryti viską, kad išspręsti problemą, kai tik grįšime iš žvejybos ;)

 

DUK

Kaip prisiregistruoti ?
Registracija yra nemokama. Rekomenduojame registruotis naudojantis savo Facebook paskyra - tei greičausias ir paprasčiausias būdas. Galima registruotis ir užpildant registracijos formą bei nurodant savo elektroninio pašto adresą.
Pasiruošęs pradėti - registruokis čia!

Kiek kainuoja?
Naudojimasis manomeskeres.lt portalu kol kas yra visiškai nemokamas.
Įkelk skelbimą nemokamai dabar!
 

Ką galiu parduoti ?
Čia pardavinėti gali visą žvejybinę ar turistinę įrangą, kuri yra pakankamai geros būklės, kad galėtų pasitarnauti kitam žvejui. O jei tiksliau, čia pardavineti leidžiama: žvejybinę įrangą, elektroniką bei aprangą, stovyklavimo įrangą bei aprangą, valtis bei valčių įrangą, su žvejyba susijusius rankdarbius bei rankų darbo įrangą, o taip pat skelbti apie žvejybines paslaugas.
Visos kitos prekės gali būti parduodamos forume.
 

Kas gali parduoti ?
Manomeskeres.lt puslapis yra skirtas Lietuvos žvejams, kur jie gali pirkti, parduoti bei keistis žvejybine įranga. Dėl to čia galima talpinti tik asmeninius skelbimus. Be abejonės - rankdarbių bei savadarbės įrangos gamintojai, biegi teikiantys paslaugas žvejams -  čia taip pat yra labai laukiami. 
Perpardavinėjimas bei komercinė prekyba čia nepageidaujami. Skelbimai su nuotraukomis iš katalogų ar interneto yra šalinami.
Jei domina komercinio bendradarbiavimo galimybės, prašome pirma su mumis susiekti.

Kaip pirkti ?
Naršyk po katalogą arba susirask norimą prekę paieškos pagalba. Spausk “pirkti”, “derėtis” arba “klausti” ir parašyk pardavėjui žinutę. Susitarkite dėl kainos, apmokėjimo bei siuntimo būdo. O tuomet, sulaukęs siuntinio, būtinai palik atsiliepimą apie pardavėją ir pirmyn į žvejybą!

Kaip pirkti saugiai?
Pamačius patinkantį skelbimą, pirmiausia:
 - patikrink pardavėjo profilį bei įvertinimą - jis atvaizduojamas penkiomis žuvytėmis.
 - atidžiai išsiklausinėk visų Tave dominančių klausimų apie prekę, techninių detalių, defektų, paprašyk papildomų nuotraukų.
 - aptark, kaip bus siunčiamas siuntinys. Siūlome visus siuntinius siųsti registruotu siuntimu, kad gavus siuntos kodą galėtumėte sekti savo siuntinio kelią.
 - atlikus sandorį, BŪTINAI palik atsiliepimą, kad kiti nariai žinotų, ko tikėtis iš pardavėjo.

Ką daryti, jei negaunu prekės?
Pirmiausia, susisiek su pardavėju ir pasiteirauk, kodėl dar negavai siuntinio. Jei narys turi gerą įvertinimą, tai parodo, kad yra tikrai objektyvi priežastis, dėl kurios vėluoja siuntinys. Jei pardavėjas nebeatrašo į tavo laiškus, ar išvis nebeprisijungia, pašalina savo anketą, susisiek su mumis - pasistengsime tau padėti.

Ką daryti, jei gavau prekę su defektais?
Mes visada skatiname pirkėją ir pardavėją kalbėtis ir rasti kompromisą tarpusavyje. Dauguma narių maloniai sutinka spręsti situaciją draugiškai.
Jei vis tik susitarti nepavyksta, susisiek su mumis, atsiųsk nekokybiškos prekės nuotraukas ir mes pabandysime tau padėti.

Ar galiu grąžinti prekę?
Patariame dėl prekės grąžinimo galimybės susitarti su pardavėju dar prieš perkant. Jei persigalvojote, ar pirkinys nepatiko, prekę visada gali parduoti manomeskeres.lt pats.
Pardavėja man neatsako - ką daryti?
Jeigu su kitu nariu jau buvo sutartos pardavimo ar mainų sąlygos ir po to narys nebeatsako į pranešimus, tuomet mes patariame tokiam nariui nusiųsti žinutę su jūsų nurodytu konkrečiu terminu, kiek tu lauksi atsakymo. Jeigu iki nurodyto termino narys neatsako, tuomet turi pilną teisę palikti prie prekės neigiamą komentarą.

Kaip pardavinėti manomeskeres.lt puslapyje ?
1. Įkelk savo prekę paspaudžiant mygtuką „Naujas skelbimas“.Įkeldamas prekę, įsitikink, kad:
 - nuotraukos yra tikrai geros kokybės;
 - prekės aprašyme pateikei visą svarbią ir aktualią informaciją;
 - “Rekomendacijos” laukelyje palikai papildomą info pirkėjui.
 - nurodyta kaina atitinka daikto kokybę. 
2. Atsakyk į žinutes
Kai kas nors susidomės Tavo preke, parašys Tau asmeninę žinutę. Stenkis atsakyti į ją operatyviai (juk nenori, kad pirkėjas prarastų susidomėjimą!), o išsiaiškinę visus rūpimus klausimus nepamirškite susitarti ir dėl mokėjimo bei pristatymo būdų.
3. Susitark dėl mokėjimo būdo
Kai sutariate dėl visų sąlygų, pirkėjui belieka sumokėti už pasirinktą daiktą. Apmokėjimą galima atlikti keliais būdais:
- Banko pavedimu. Kad pirkėjas galėtų atlikti mokėjimą per internetinę bankininkystę, reikės jam pasakyti savo banko sąskaitos numerį, vardą ir pavardę.
- Naudojantis PayPal. Jeigu abu naudojate PayPal, galite susitarti apmokėjimą atlikti per šią mokėjimų sistemą.
- Grynais pinigais susitikus. Jeigu gyvenate tame pačiame mieste ir susitarėte su pirkėju susitikti, sumokėti už prekę jis galės ir grynaisiais pinigais. Be to, tai puiki galimybė pirkėjui pamatyti prekę gyvai ar netgi susirasti naujų draugų.
- Mainais. Jeigu su pirkėju taip sutariate, mokėti už prekę gali iš viso neprireikti - tiesiog išmainyk į kitą tau rikalingą įrangą. 
- Žvejai - geri žmonės, tad neretai pasitaiko ir atvejų, kai įranga tiesiog atiduodama ar dovanojama. 
4. Pasirūpink pristatymu
Galiausiai belieka išsiųsti pirkinį tuo būdu, kurį sutarėte su pirkėju. Gali siųsti per paštą arba susitikti su pirkėju gyvai. Jeigu nusprendėte naudotis pašto paslaugomis, rekomenduojame naudoti registruotą siuntimą - taip kur kas saugiau!

Kokie yra reikalavimai parduodamoms prekėms?
Jei prekė yra tinkama naudoti, tu ją gali perleisti manomeskeres.lt puslapyje. Jei turi nereikalingos ir “vos gyvos” įrangos, rekomenduojame ją tiesiog padovanoti - gal taip suteiksi kam nors progą pradėti žvejoti. O jei įranga yra naudota - labai svarbu teisingai nurodyti prekės būklę. Jei prekė turi trūkumų, būtinai detaliai juos aprašyk ir nufotografuok.
Jei parduodi aprangą ar avalynę, pasirūkink, kad prekė būtų švari ir be nepageidamų kvapų.

Prekės būklės aprašymai:
Nauja
Visiškai naujas, nenaudotas su originalia pakuote ar etiketėmis ir be defektų - visiškai toks, kaip parduotuvėje ! 
 
Labai gera
Naudotas vos kelis kartus, be matomų nusidėvejimo požymių ir neturi jokių defektų.

Gera
Daktas naudotas ir mylėtas. Gali turėti nedidelių nusidevėjimo požymių ar mažų trūkumų - nepamiršk jų paminėti prekės aprašyme bei parodyti nuotraukose.

Nebloga
Daiktas tau tarnavo gerai bei ilgai, jis gerokai nusidėvėjęs, turi defektą ar kelis  trūkumus, bet vis dar gerai atlieka savo funkciją ir yra tinkamas tolimesniam naudojimui. Visi trūkumai bei defektai turi būti pažymėti prekės aprašyme bei parodyti nuotraukose.

Su trūkumais
Daiktas turi trūkumų ar defektų, kuriuos pašalinus daiktą galima būtų naudoti toliau. Visi trūkumai bei defektai turi būti pažymėti prekės aprašyme bei parodyti nuotraukose.

Ką daryti jei gautos prekės spalva neatitinka aprašytos?
Tai kas matosi nuotraukoje, gali nevisiškai tiksliai atitikti realų vaizdą. Nemažai priklauso nuo apšvietimo, fotoaparato bei aplinkos, kurioje fotografuojama. Persikas yra vaisius, o ne spalva, bet jei vis tik spalva perkant prekę yra svarbi, nepamirškite to aptarti su pardavėju dar prieš perkant prekę ir, jei reikia, paprašykite papildomų nuotraukų ar aprašymų. 

Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?
Slaptažodį gali pasikeisti paspaudęs šią nuorodą.

Ką daryti, jei pamiršau savo vartotojo vardą?
Jei pamiršai savo vartotojo vardą, junkis prie puslapio vietoj jo nurodant savo elektroninio pašto adresą, kuriuo registravai anketą arba prisijunk naudojant savo Facebook paskyrą.

Ką daryti, jei pamiršau elektroninį paštą, kuriuo registravau anketą?
Jei pamiršai savo elektroninio pašto adresą, kuriuo registravai anketą, prisijungiant vesk savo vartotojo vardą ir slaptažodį. Prisijungus, savo profilio redagavimo puslapyje matysi, kokiu el. pašto adresu registravaisi.
Jei visk nepavyksta prisijungti, parašyk mums.

Kaip patvirtinti savo registraciją?
Registruojants ne su Facebook paskyra, o užpildant registracijos formą bei nurodant el. pašto adresą, kelių minučių bėgyje turėtum gauti registraciją patvirtinantį el. laišką.
Jei negauni registracijos patvirtinimo laiško, patikrink el.pašto “spam” folderį - galbūt mūsų laiškas nukeliavo ten. Jei taip nutiktų, rekomenduojame nustatymuose pasižymėti, kad laiškai iš manomeskeres.lt nebūtų laikomi spam'u.

Kaip pasikeisti elektroninį paštą, kuriuo registravau anketą?
Elektroninį paštą gali pasikeisti savo profilio redagavimo puslapyje. Į naująją pašto dėžutę gausi elektroninio pašto keitimo patvirtinimą. Patikrink, ar laiškas nenukeliavo į “spam” folderį. Jei taip nutiko, pažymėk nustatymuose, kad laiškai iš manomeskeres.lt nebūtų laikomi spam'u.

Kaip pasikeisti vartotojo vardą?
Tam, kad galėtume užtikrinti saugią prekybą ir išvengti sukčiavimo atvejų, nariai patys negali pasikeisti savo vartotojo vardo.
Dėl to rekomenduojame registruojantis naudoti jau patikrintus ir kitose bendruomenėse žinomus vardus. 
Jei vis tik turi pakankamai svarbių priežasčių vartotojo vardo keitimui, parašyk mums. 

Kodėl mano skelbimas buvo ištrintas?
Puslapio adminnistratoriai gali ištrinti skelbimą dėl šių priežasčių:
 - Jis neatitinka puslapio taisyklių reikalavimų.
 - Skelbime yra neleistinos prekės.
 - Skelbimas yra komercinės paskirties.
 - Skelbime yra ne konkrečios parduodamos prekės nuotrauka, o paveikslėlis iš katalogo ar interneto.
 - Skelbime yra labai prastos kokybės nuotrauka.
Mano Meškerės Komanda visada stengiasi pirma susisiekti su pardavėju ir padėti jam pašanti trūkumus ir tik jei to padaryti nepavyksta, skelbimas yra šalinamas.